xklusiv

Alla inlägg under september 2014

Av tina - 1 september 2014 17:56

Tänk, att jag minns när det var april och vi väntade på sommeren. Den kom med rivstart och hett, hett, hett i juli. Så kom augusti, med SÅ mycket regn. Då får man vila på sommarminnen, och tänka att det kommer en ny nästa år.
Då ska jag INTE missa att ligga mer nere vid sjön. Och sola lite mer än jag gjorde i somras.
Började ju min färska anställning den 6:e juni, så inte konstigt att det inte gick att få lite mer bränna.
Nu är det fortsatt måndag- med TV som vanligt. Idag; 1:a september har det varit ovanligt fint och VARMT ...Jäpp. Och så planerar jag en resa till Stockholm. Bara jag får ha hälsan.
Kram på er.
Over & Out  

Presentation


Min avatar jag hade på Bloggspace

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardags-Uppdatering

Första inlägget här. Min gamla blogg har lagts ner efter åtta år. Känns sorgligt. Kommer o söka gamla vänner . . . från bloggspace. . . o avvakatar nog lite grann med uppdatering och bilder. Tills jag hittat "hem" . .  

Välkomna In


Skapa flashcards