xklusiv

Alla inlägg under augusti 2014

Av tina - 16 augusti 2014 12:24

Det var ingen höjdarmånad, augusti, vädermässigt. Skulle ha förljt med ut på ett fint läger och gjort mig en heldag men då jag vaknade kl. sju i morse o kikade ut, höll jag på o dåna. Det var järngrått och fuktigt. Regn och kallt. Så jag avbokade mitt intresse. Istället ruggar jag här hemma med åska o blixt som pågår just nu. Tur jag inte följde med för de skulle stanna ända tills ikväll. Då hade jag frusit ihjäl. Svårt att bestämma; kofta eller jacka. Långbyxor eller pants.
      Ha det gott så länge alla mina fina vänner som kikat in. Är inte så ofta här inne. Ett par gånger i månaden på sin höjd. Kram  

Av tina - 4 augusti 2014 19:27

Gick in på wordpress och skapade mig en blogg. Känns inte så angeläget att blogga längre då jag inte hänger med alls i de nya funktionerna. Ska man hänga med andras inlägg måste man dela på facebook, och det kommer jag nog antagligen inte att göra.
       Saknar dock vår dagliga kontakt som vi hade vi som varit med länge inne på bs.
Kram för denna varma augusti-dag.    

Presentation


Min avatar jag hade på Bloggspace

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardags-Uppdatering

Första inlägget här. Min gamla blogg har lagts ner efter åtta år. Känns sorgligt. Kommer o söka gamla vänner . . . från bloggspace. . . o avvakatar nog lite grann med uppdatering och bilder. Tills jag hittat "hem" . .  

Välkomna In


Skapa flashcards