xklusiv

Alla inlägg under juli 2014

Av tina - 28 juli 2014 16:29

Äntligen förstod jag hur jag lägger till länkarna. Nu undrar jag bara hur jag tar bort en del?? Någon som vet? Här gick åskan i går. Och det small rätt ner i vårt hus. Satt och såg över Vättern hur blixt efter blixt slog ner. Det höll på i över en timme.
     Lika hett idag. Och det har öst ner regn i en kvart. Sedan kom hettan tillbaka. Har det ganska gott just nu, o önskar mig en fin födelsedag på fredag. Är på väg till Öland men har inte bestämt datum än.
Syrran min är i Stockholm, och hennes dotter ska föda i början av augusti. Spännande.
    Ni får ha så gott ... Kram  

Av tina - 17 juli 2014 21:01

Blev lite färg på kroppen idag. Inget nytt annars som hänt. Ska planera resa till Öland där min mamma möter mig i augusti. Då fyller jag år åxå. Ska bli gott att komma hemifrån.
     Har fått lite refill  och push-up från mitt nya arbete om ev. praktik nästa månad. Det hoppas jag starkt på. Kan inte berätta än, för vi är inte där än.
Går det bra med min magröngen, så åker jag nog på läger den 15 augusti, om det inte krockar med Ölandsresan.
     Må gott nu alla bloggisar.  

Av tina - 16 juli 2014 19:11

Hur hittar jag mina vänner härinne? Förstår fortfarande inte det. Mina länkar; var är de ?? Ser inga länkar här  

Av tina - 16 juli 2014 08:07

Inte samma typ av blogg alls märker jag. Har inte varit inne på flera dagar o jag hade ett medd. Lite tråkigt, tycker jag. Vill passa på o önska alla en fin dag. Onsdag. Är på väg till jobbet och får väl hålla till inne på fb mest märker jag. Kram


Av tina - 8 juli 2014 18:50

har jobbat halvtid som alltid tisdag em.
det har varit varmt, och gott naturligtvis.

det svänger kraftigt mellan hetta och så svalt o regn.

idag har det blåst skönt.

inte solat i år alls.

ska göra det i morgon efter kl. 13.00

nu är det lite TV på gång.
önskar god natt  

Av tina - 7 juli 2014 20:18

Hur skapar jag länkarna? Måste jag ha för och efternamn på dem jag känner? Och kan jag länka från vår gamla blogg inne på bs?
     Har inte lagt på minnet vad glittermj heter eller fridatowe......... Hur gör jag?
Åskan har gått här. Vi kunde knappt andas då kl. var runt tre-fyra på em. Det var ju läskigt.

Nu har det regnat lite och luften något lättare. Mått tjyvtjockt och fick huvudvärk av trycket.

Värmen kom hastigt ifrån att varit 19-21 grader till 33 .......  Det kom över en natt. Måtte det bli så mycket bättre.
      I morgon är en ny dag, med nya färska fräscha möjligheter.  .... P&K   <3    

Bloppis-annons
Av tina - 6 juli 2014 13:42

Har en jättefin MC-byxa som använt två ggr. Det är ordentligt läder och ganska hög midja. De är nu till salu, och det är snören på sidorna. De är hela överallt-
De är svarta. Har ingen bild, för jag är ny här, så jag måste utforska lite. Om så önskas kan jag fota och lägga in senare... mvh // Xklusiv

Kläder & Skor, Säljes - Jönköping (Jönköpings län)
Pris:    800:-
Telefon:    0735465183
 
Av tina - 6 juli 2014 13:34

Hur lägger jag in en bloppis? Det står att man ska skriva ett vanligt inlägg och sedan trycka på Bloppis ................. Vill sälja ett par MC-byxor men hittar ingen ikon här som jag ska trycka på .....

Presentation


Min avatar jag hade på Bloggspace

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vardags-Uppdatering

Första inlägget här. Min gamla blogg har lagts ner efter åtta år. Känns sorgligt. Kommer o söka gamla vänner . . . från bloggspace. . . o avvakatar nog lite grann med uppdatering och bilder. Tills jag hittat "hem" . .  

Välkomna In


Skapa flashcards